Frukost på flyget



Imorse flög vi hem till Luleå igen efter en helg hos mina föräldrar i Västerås. Vi fick frukost på flyget och jag blev riktigt positivt överraskad. Brödet vi fick var både gott och knappt nåt socker i, och till detta fick vi yoghurt med en god müsli, juice och te eller kaffe. Min favorit var, ganska otippat, yoghurten med müslin. Dels tycker jag att yoghurt är ganska syrligt, men det gjorde inget idag, och müslin hade bitar av frukt i sig vilket jag normalt inte gillar, men som idag var riktigt gott. Kanske ska köpa yoghurt och lite frukmüsli nästa gång jag är på affären... Müslin saknade dessutom russin, som jag verkligen inte gillar, så det var ett stort plus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0