Nya träningslinnen

 
Igår efter spinningpasset så gick jag lite på stan, bland annat för att jaga nya träningslinnen. Har just nu bara två som jag tycker är okej, det ena har blivit lite för stort i tvätten (ogillas!) och det andra är så välanvänt att det inte längre går att tvätta bort svettlukten. Blä! Nya linnen var alltså ett måste.
 
Blev till slut, efter lite funderande, tre helt okej linnen från soc. Hellre tre billigare linnen som jag kan variera mellan än ett dyrt linne som håller längre men där jag inte har råd att köpa så många att jag kan variera mig! Nu fick jag tre linnen från soc till ett lägre pris än ett enda från Nike. :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Snyggt! :)

2012-09-30 @ 11:46:02
Postat av: Jusefin

Skitsnyggt linne! Var handlade du någonstans? :)

Svar: Stadium :)
Anna Meissner

2012-10-05 @ 08:57:26
URL: http://jusefinlouice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0