Ny tejpning

Nya tejpningen
 

Hos sjukgymnasten i morse igen, mer nålar (ingen laser) och ny tejpning på båda knäna. Testade denna tejpning på enbart vänstra knät efter förra besöket, och tycker att tejpningen känns skön (förutom när jag ska stå på huk eller på knä, då klämmer det åt som f*n om vaden!), så nu fick jag den på båda knäna. Sjukgymnasten drar åt tejpen riktigt hårt, och liksom vrider inåt, så att knät vrids lite lätt inåt när jag går. Låter obehagligt, men är som sagt rätt najs :) Men att tejpen är så hårt åtdragen gör ju att benen ser skitskumma ut, som ni kan se på bilden ovan. Men för det mesta har jag ju faktiskt byxor på mig offentligt, så det gör ju inte så mycket :)
 
Alldeles strax ska jag kila iväg på en föreläsarträff på Scandic här i stan. Det blir lite utbildning osv, och så bjuds vi på middag. Ska bli trevligt. Jag föreläser inte så mycket längre, men det är ändå roligt att få komma iväg och träffa andra föreläsare och dela erfarenheter med varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0