Massa G!

Thaimassage
 
Igår hade jag en liten lucka i mitt schema på jobbet, och som TUR var så hade min kollega Annelie det också, så då frågade hon mig om hon skulle ge mig thaimassage. Lycka! Annelie är den enda kollegan jag har som ger thai, och sedan jag var på thaimassagekurs förra hösten har jag inte kunnat få någon thaimassage eftersom Annelie varit först gravid och sedan mammaledig. Men nu är hon åter och jag fick alltså min efterlängtade thai igår. Lovely! Om en vecka ska jag återgälda tjänsten, och även tigga till mig lite feedback och tips av henne, eftersom hon varit thaimassör mycket längre än jag.
 
Tänk, vilken tur jag har som har massörer på jobbet att nyttja vid behov! Och att de är så duktiga gör ju det hela bara ännu bättre! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0