Inspirationsdax


Skärmdump från iksu.se
 
20 oktober är det dax för inspirationsdag i Umeå! Eventet anordnas på campus-gymet IKSU, och hela dagen kan fyllas med olika pass, aktiviteter och föreläsningar gällande träning. För mig blir det första gången jag far dit, och det ska bli tokroligt!
 
Jag har bokat följande pass:
08.30 spinning
09.45 Crossfit Aqua
(lunch)
12.15 Föreläsning kost och träning
13.30 Spinning
14.45 Grit
16.15 Military training
 
Ska bli extra spännande att testa crossfit aqua och military training, och hoppas att jag kan vara med på så mycke som möjligt under passen trots mina veka knän. Kommer ju bli en helt galen dag, jag får kolhydratladda flera dagar i förväg, samt förstås under själva dagen, för att verkligen orka. Och sedan blir det väl att sova hela dagen efter :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0