Nytt smör

 
På body shop har de fått in två nya "smaker", med bla body butter och body scrub. Jag blev helt frälst i persikan, den luktar verkligen precis som persika! Jag är inte så förtjust i smaken på frukten, men tycker den luktar jättegott, så jag köpte smöret. Tycker att kvaliteten på detta är bättre än de jag haft tidigare, och då vet jag inte om det bara är att jag senast köpte bb för så länge sedan och att receptet utvecklats, eller att mina bb blivit så gamla att de har sämre kvalitet. Detta går hur som helst in i huden supersnabbt, så man blir inte alls oljig som jag upplever att jag har blivit av body shops body butters tidigare. Så jag är mycket nöjd!
 
Nu ska jag skrubba tänderna och fundera på sängen. Upp tidigt imorrn för ett litet besök hos doktorn så att jag kan få förnyat recept på en handcreme, och sedan träna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0