Klart med utbildning!

I November ska jag få gå en vidareutbildning inom klassisk massage tillsammans med några kollegor. Innehållet indelas i spänningsbehandling, muskeltöjnings tekniker och myofasciala behandlingstekniker för olika delar av kroppen. Det ska också ingå information om hur olika muskler brukar smärta och vilka besvär som brukar vara förknippade med olika dysfunktioner osv. Ska bli superspännande, och vi ska få fota och anteckna under utbildningen så vi får en gedigen dokumentation av utbildningen. Jättekul!
 
Jag kan inte säga vad jag ser mest fram emot av de olika delarna, allt låter väldigt spännande och intressant, och jag är övertygad om att vi kommer att lära oss massor! Nu trivs jag redan i rollen som klassisk massör, men väntar mig ändå att få förnyad inspiration och en nytändning inom massagen. Hoppas att utbildningen kommer motsvara alla mina höga förväntningar nu bara! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0