Äntligen måndag!

 
Så var det veckostart igen, och det är en härligt kylig och mulen måndagsmorgon här i Luleå. Blev faktiskt så att jag tog bussen till jobbet, trots min utmaning att cykla varje dag hela oktober. Men anledningen var faktiskt inte lathet, utan det var så att vi i fredag var ett gäng brudar på jobbet som stannade kvar och badade bubbelpool, bastade och åt och drack gott. Sedan var vi tre som tog en taxi in till stan för att ta ett glas öl ute, och då lämnades min cykel kvar på jobbet. I morse fanns alltså inte min cykel hemma, så jag hade inget val annat än att ta bussen. Ska dock trampa hem ikväll efter spinningpasset, och det blir första gången jag cyklar hem efter spinning. Lär bli tungt! Sedan var det ju så att jag cyklade två vändor till och från jobbet i onsdags, så då känner jag att jag inte riktigt misslyckats med min utmaning ändå, jag har tillgodo så att säga. :)
 
För övrigt innehåller denna måndag bara trevliga saker; receptionsarbete, ett möte, en massage och så ska jag hålla spinningen ikväll. Jag gjorde ju inte det förra veckan pga kettlebellsutbildningen, så jag har längtat extra mycket efter just denna måndag. Ska bli härligt att få sitta framför mina deltagare igen och peppa dem till att svettas järnet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0