Snö?

 
 
Hittills kan man ju inte direkt påstå att det varit någon vidare vinter. Som vanligt så hoppas jag verkligen att det hinner komma snö som ligger kvar till min födelsedag, annars känns det liksom inte riktigt som det ska... Vädret just nu är grått, blött, trist och ljummet. Träden är kala och fula, utan varken blad, frost eller snö, och gräset är sådär fult förvirrat. Blä!
 
Men jag kollade faktiskt i min väder-app idag (YR.no, som brukar tillhandahålla de mest tillförlitliga progonserna tycker jag), och då verkar det ju faktiskt som att det kommer att snöa i Luleå nästa vecka. Tjohooo!! Vore awesome om den sedan ligger kvar till födelsedagen. Hoppas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0