Rödhårig enhörning

Jag med nyfärgat hår och akupunkturnål i pannan
 

Igår övertalade jag Jakob att färga mitt hår. Det var många år sedan jag färgade håret sist, men nu var jag så less på mitt hår att något måste göras. Jag tycket egentligen bra om min frisyr, så en ny färg var en ganska lagom förändring. Rött fick det bli, och rött blev det. Mörkrött. Är rätt så nöjd, även om jag hade kunnat tänka mig ännu klarare röd färg.
 
På kvällen igår begav jag mig sedan till jobbet för lite relaxhäng och kolla hockey med några kollegor. Jag har haft spänningshuvudvärk några dagar nu, så jag bad en av mina kollegor, som också är sjukgymnast, att ta med sig nålar så hon kunde ge mig några mot huvudvärken. Jag fick en nål mitt i pannan. Gjorde inte alls så ont som nålarna i knäna brukar kunna göra, men så var detta en lite mindre och tunnare nål också.
 
Kvällen för min del avslutades med lite dansande, innan mina kollegor drog ut på krogen. Jag hade nog följt med om det inte varit för att de skulle ut på O´learys, och det är inte ett roligt ställe här i Luleå. Dålig service i baren (de som jobbar där kan knappt något alls om varken öl, drinkar eller nåt annat gällande deras egna utbud), oftast ganska konstigt folk där, och inte särskilt bra musik. Så jag for hem istället till Jakob, och vi satt uppe och pratade och spelade lite spel innan vi gick och la oss. Mysig kväll helt enkelt. :)
 
Idag är en rätt lugn dag. Vi pysslar lite hemma, och om nån timme ska jag iväg på smyckesparty hos en kompis. Spännande värre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0