Inspiration på stan

 
Igår tog jag en promenad på stan innan träningen och var bland annat på H&M. Det jag skulle kika på var deras tränings-bh:ar, men det jag blev mest intresserad av var den övriga träningskollektionen. Snygga kläder i superfina färger, ÅH om jag haft mer pengar så hade jag garanterat shoppat loss ordentligt. Bland annat denna tröja, en underställströja som dock funkar som vanlig tröja också (en kollega till mig använder den tex så). Döläcker!
 
 
Det fanns även skitsnygga fleecetröjor, i flera olika färger. Jättefina, och det riktigt kliade i "vill ha" - nerven. Kärlek!
 
 
Denna jacka var då det plagg jag blev mest förälskad i. Grymt snygg i både modell och färg. Har ju jackor så jag klarar mig, men denna var bara så grymt snygg, snyggare än alla mina jackor jag har tillsammans! Och så var den rätt billig också, så denna ligger kvar i en vrå i mitt hjärta. En vacker dag kanske jag får ta hem henne... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0