Frukost nr 2

 
Gick upp tidigt i morse och startade dagen med att få nålar hos min sjukgymnast. Blev klar lite tidigare än planerat, så jag tog en liten frukost nr 2 innan jobbet. Kände att jag behövde lite mer i magen innan, eftersom det var några timmar sedan jag åt min riktiga frukost, nr 1.
 
I eftermiddag ska jag vidareutbildas inom klassisk massage tillsammans med några kollegor. Utbildningen fortsätter imorrn, så det blir förhoppningsvis en innehållsrik kurs med mycket bra tips, mycket öva på varandra, och förstås en jättebra chans att få svar på frågor/funderingar man har. Det känns som att jag har lärt mig supermycket om massage genom att ha fått jobba med det, och nu med både grundkurs och massa erfarenhet så känns en vidareutbildning helt perfekt. Ska bli riktigt spännande, och jag hoppas kursen lever upp till mina förväntningar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0