Lyxxig tisdag


kaffescrub


Idag har varit en superskön dag! Har haft det rätt lugnt och avkopplat på jobbet, testat nytt träningspass (cirkel) med Camilla och gänget, vilket var skoj trots att jag inte kunde göra alla övningarna. Tyvärr är benövningarna ofta pulshöjande övningar, så jag fick inte upp pulen och kände mig inte helt färdig, som jag brukar vilja göra efter ett träningspass. Meeen jag tog ju ut mig till 110% igår på spinningen, och man måste ju kanske inte ta ut sig maximalt varje dag... Hur som helst, efter cirkelträningen så körde jag min rehabövning (börjar bli redigt less nu, men det är bara att bita ihop, jag märker redan skillnad, wohoo!) och superset på triceps. Sved mysigt i de stackars armarna, me like :)

Efter lite mer jobb så avslutade jag dagen med en kaffescrub på www.lyxx.se, som jag fått i julklapp av Jakob och äntligen lyckats hitta en tid som passade i mitt schema. Helt underbart var det! Jag ääälskar att bli kliad på ryggen (min sambo kan vittna till det), och detta var nästan detsamma fast länge, och över hela kroppen. Fantastiskt! Efter skrubben fick jag duscha och sedan smordes jag in med en mjukgörande body creme, och den biten var som en kort helkroppsmassage. Helt super! Tack älskling! <3

Nu på kvällen har jag bara tagit det lugnt och slappat med Jakob, och strax är det dax att krypa ner under täcket. Ska upp och träna imorrn före jobbet. Har inte bestämt vad än, får se när jag kommer dit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0