Gainomax

Tidigare än någon människa ska behöva lämna sin varma säng sitter jag nu på en buss som ska ta mig söderut, närmare bestämt till Umeå! Jag har nämligen blivit inbjuden till en liten konferens som Gainomax (norrmejerier) anordnar. Det är nog inte så fancy som det låter, och jag är bara inbjuden för att jag ansvarar för inköp av ätbara varor (bla gainomax) på mitt jobb.

Detta hindrar dock inte mig från att tycka det ska bli jättekul! Jag ska få träffa och lyssna på en väldigt kunnig forskare inom idrottsnutrition och fysiologi, se hur campus och IKSU (gymet) ser ut nu jämfört med när jag pluggade där, få bo på hotell, äta 3 rätters middag mm. Kallar det lite skämtsamt för en mutresa, men ja, jag får väl se vad det är för upplägg osv. Blir spännande hur som helst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0