Sol & bad!


Kvarnträsk. Foto: Josefin Meissner


Nu har jag äntligen fått semester! Jobbade tre timmar idag, sedan kom Josse och Jakob och hämtade mig, så for vi och hälsade på Jakobs syster i Trundön där hon och hennes familj har sommarstuga. Fick köra på min älskade "geting" hela vägen dit och hem. Den är grymt rolig att köra, men pga körställningen så blev jag lite trött i händerna. Har ännu inte lärt mig att slappna av helt när jag kör så långt, men jag blir bättre och bättre på det. :)

Efter att vi varit i Trundön åkte vi tillbaka till mitt jobb igen och tränade. Jakob hade tid med sjukgymnasten, och jag och Josse passade på att träna samtidigt. Jag körde mina benböj, sen tränade vi biceps, axlar och lite mage. Kommer säkert kännas fint imorrn. Då startar vi förresten dagen med ett spinningpass! Jag inleder nämligen min semester med lite jobb - att vikariera på ett spinning 60 min. Nu visade det sig att hon som jag vikarierar för fick ändrade planer och mest troligt är kvar i stan ändå, men jag behöll gärna passet. Josse ville gå på ett av mina spinningpass, så nu får hon det innan hon far hem på söndag :)

Hittills under Josses vistelse hos oss har vi solat och badat en del. Igår stekte vi lite på baksidan, och spelade kubb. Sen for vi och badade i Kvarnträsk som det heter. Ligger precis i utkanten av stan. Mysig liten sjö som oftast har rätt schysst temp på vattnet Idag har vi inte hunnit med något bad, för det började regna efter träningen. Får se vad det blir för väder imorrn, är det uppehåll vill nog åtminstone jag sola och bada lite till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0