Effektiv eftermiddag



Känns som att jag hunnit med massor den här eftermiddagen! Slutade jobbet kl 14, stannade kvar och möblerade thaimassagerummet så det är klart tills på måndag då jag har första kunden! Tog bussen från jobbet ca 15.20, stannade på Kvantum på vägen och köpte ny kolsyrapatron till min sodastream. Har varit där två ggr tidigare men det har varit slut båda gångerna (kom en leverans där emellan, men jag missade den...), men nu hade dom inne! Yay! Smet också in på Team Sportia som ligger vägg i vägg med Kvantum för att köpa en gelsadel till spinningen. Nu när jag cyklar mycket behövs det, vill jag lova, utan att gå in på för mycket detaljer...

Hoppade på bussen in till stan där jag promenerade till Trafikverket och äntligen fotade mig till nya körkoret! Bytte ju namn i höstas, tillbaka till Meissner istället för Weström, och fick hem papper och allt till att fixa nya körkortet med rätt namn på. Jag betalade in, men själva fotot dröjde. Men NU! Körkortet skulle komma i nästa vecka sa de. Jippi!

Promenerade sen in till stan igen (trafikverket ligger typ 10 min promenad från centrala centrala centrum), passerade Jakob på jobbet, gick in och sa hej. Han tyckte jag skulle svänga in på Kjell & Co för att köpa en fjärrkontroll till eluttag. Sagt och gjort, jag bockade av det på listan över saker jag lyckats hinna med under min effektiva eftermiddag.

Men sen tog jag faktiskt bussen hem, tog ut hundarna på en kisspromenad, och gick sedan till affären för att handla till fredagsmys. Blev lite lösgodis och en påse chips. Mumma! Jag spinner bort det imorrn när jag har 3h utbildning i activio (pulsbaserad spinning)... :) Nu ligger jag bara och slöar i soffan med mina benvärmare (hundarna) och mitt godis och väntar på att Jakob ska sluta jobbet och komma hem med middagen!

Kommentarer
Postat av: victoria

tack för din kommentar! du har sunda åsikter tycker jag, och jag håller med åtminstone till viss del :) sedan verkar det dock som att ny forskning är på väg att träda fram, som visar att "naturligt" mättat fett inte kanske är så farligt som vi trott.. men jag tror nog att det bästa är att inte överdosera något, utan att som du säger välja rätt SORT av olika näringsämnen!

kram

2012-01-20 @ 22:15:33
URL: http://victoriaswellness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0