Jobb


världens bästa jobb


Ja, jag kan säga det hur många gånger som helst, men jag har verkligen världens bästa jobb. Just nu ingår en liten del pluggande i mitt jobb eftersom jag måste förbereda inför de föreläsningar jag ska ha för "mina" studenter. Riktigt trevlig arbetsuppgift måste jag säga, att få sitta och läsa intressanta böcker och sajter för att lära sig mer och få lära ut mer. Riktig pepp!

Nu är jag dock på väg hem, och det är också rätt skönt efter en lång dag. Blir tidig sänggång ikväll så jag får ordentligt med sömn inatt. Jag har inga större problem med tidiga mornar (även om jag sällan går upp före halv 7), men när jag har gått upp tidigt några dagar i rad är det väldigt skönt med en lite längre natt, och när livet därför tillåter det så unnar jag mig det :)

Kommentarer
Postat av: vic

men PRECIS, där satte du huvudet på spiken! ;) det är verkligen så.. ska sträva efter det så mycket som möjligt framöver!

2012-02-02 @ 14:44:21
URL: http://victoriaswellness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0