Äntligen måndag!


mumsiga frullen



Äntligen är det måndag igen! -22 grader varmt idag, det snöar jättemycket (supervackert ute!) och jag får jobba och leda spinning. Tyvärr började dagen kasst, bussen var sen, så jag missade anslutningsbussen inne i stan. Sedan var nästa buss från stan till jobbet också sen, så jag kom till jobbet en timme efter att jag gått hemifrån, istället för 25 minuter som utlovats av bussbolaget. Till råga på det så har busschauffören mage att svara otrevligt när jag vänligt frågade om anslutningsbussarna inne i stan väntade in henne när hon var sen. Usch, tycker inte om när folk i serviceyrken inte kan vara trevliga mot sina kunder. Då är det bara att hinka i sig morgonkaffet och fejka leendet, eller byta jobb!

Men det ska inte få sabba min måndag, nej nej. Med en sådan stadig frukost i magen, och med den härliga morgonkramen jag fick av sambon innan jag gick hemifrån i minnet, så är jag pigg och glad! Till helgen blir det dessutom åka massa bräda! Yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0