Snygga designade dojs


Mina egenhändigt designade dojjor


Är rysligt sugen på nya skor, och roade mig med att surfa runt och leta lite efter snyggingar på nätet. Snubblade då över denna modell på nike.com som man kunde designa själv! Man fick själv välja färg på hela skon, inklusive sula, snören och det invändiga tyget. Sedan kunde man också välja mellan bred eller normal bredd på skon, och man kunde också skriva något valfritt frampå skon - jag skrev mitt namn "ANNA M" på båda.

Nu beställde jag ju inte just denna sko, satt mest och kikade för skojs skull, och tyckte att jag fick till den ganska bra. När jag väl ska till att köpa ett par nya skor ska jag absolut ha dessa i åtanke. 1200kr, som hittat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0