Sova middag

Känner mig lite sliten och trött, eftersom jag inte sovit så mycket de senaste två nätterna. I tisdags tog jag tåget till Västerås för att hälsa på föräldrarna och Josse. Sjukt kul att träffa dem igen, verkligen! Blev bjuden på ribs och ugnsgrillade rotfrukter och så kollade vi på fotbollsmatchen (Sverige-Holland) på TV. Supertrevligt och roligt, vilket förstås inte blev sämre av att Sverige slog Holland med 3-2! Rysligt bra match, och det var inte som att Holland spelade kasst heller, tvärtom. Och Sverige slog dom ändå. Svinkul!

Jag sov över där i Västerås, låg och snackade lite med syrran innan vi somnade, och tog sedan morgontåget 6.30 med pappa tillbaka till Stockholm. Började kursen 9.30 på morgonen så jag tänkte att då skulle jag ha gott om tid att återvända till hotellet, äta lite frukost och sova en liten stund. Tänkte också sova på tåget. Gjorde dock varken eller, så igår under dagen och särskilt på kvällen var jag väldigt trött, men hade ändå svårt att sova. I morse var jag därför fortfarande lite trött, men dagen har ändå gått bra. Känner mig dock trött i huvudet av all information som har gått in i skallen, och behöver vila lite nu efter idag. Ska därför ligga och slappa lite på rummet nu tänkte jag.

Ska försöka gå igenom alla delarna av massagen sedan, få lite ordning och reda på allt trassel i skallen, sen är det dax för date med Malin som ju bor här i Sthlm. Ska bli jätteroligt, var så länge sedan jag träffade henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0