Pärlan!



Igår for jag till Boden och hämtade hem en bil! Min (och Magnus förstås) aldeles egna, fina bil! Det första som hände när Magnus kom ut och kikade på den var att en bakruta fastnade öppen, och vi fick inte upp den. Blev en tur till svågern utanför stan och han plockade isär dörren och fixade rutan. Nu funkar den, så himla skönt! Lite komiskt att vi var så nöjda, och det första som händer är att något visar sig inte funka, haha!

Ska slänga in min cykel i bilen och ta den till jobbet idag. Cykeln är låst och jag har tappat bort nykeln, så vaktmästaren på jobbet har lovat att han ska såga upp låset åt mig med sin klinga. Går ju på bara nån sekund, jämfört med om jag skulle stå själv med en metallsåg... Så ska jag köpa nya däck i eftermiddag, så kan jag förhoppningsvis cykla till jobbet snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0