Äntligen fredag!!




Fredag = vilodag för mig denna vecka. Så skönt! Jobbar till 11, sen ska jag bara hem och slappa. Har iofs tusen saker att göra hemma också, men inga direkta måsten, och ingen träning! Ska bli skönt för axlar och ben att få vila lite känner jag. Kanske sätter mig i solen på altanen en stund, det är så fint väder idag!

Igår på teknikträningen så filmade vi varandra lite, och i morse kollade jag på några av klippen. Jag såg flera fel som jag gjorde, så jag blev rejält taggad att öva teknik igen! Kanske hinner till gymet imorrn eftermiddag, och har jag tur får jag med mig Magnus också, och kanske någon kompis till honom. Håller tummarna! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0