Vilken grej!!!

Åhhhh!!! Är så sjukt glad! Luleå hockey har ikväll gått vidare till semi i hockeyslutspelet!!

Det var riktigt spännande ända in i slutet, 3-3 efter ordinarie matchtid, och nästan 14 min in i förlängningen gör en okändis sitt (enligt kommentatorerna) första mål för säsongen! Ja, ska man bara göra ett enda mål på hela året så var det rysligt bra tajming!

Nu väntar semifinal mot Skellefteå AIK, och matcherna mellan SAIK och LHF brukar va riktigt bra med god stämning i vanliga fall, så detta kommer bli höjdarmatcher! Vilken grej!!

Kommentarer
Postat av: Sofie W

Ser inte på hockey så jag känner mig hopplöst efter :P Men det verkar som att det där var en match tom jag hade tyckt var spännande :D

2011-03-21 @ 10:21:24
URL: http://doofie.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0