Tunga ögonlock...


Bild: google


Efter utställningen igår (kaninutställning) var jag rejält trött, som vanligt efter en kaninutställning. Addera till detta att jag gick upp 08.30 i morse, och sedan jobbade i drygt 9 timmar. Summa: en megatrött Anna med tunga ögonlock!

 

Nu återstår dock inte mycket av min söndag. Ska ta ut hundarna på en promenad och sedan kraschlanda i min sköna säng. Magnus är hos vänner och trycker marängsviss. Jag hade gärna joinat om det inte vore för just tröttheten. Att vara social och sedan promenera hem (det är säkert minst en km hem därifrån, mah gaad) kändes mindre lockande...

Imorrn kliver jag upp 04.45 och jobbar i repan 4 timmar, sen hem en sväng innan jag far tillbaka till jobbet för att massera i 2 timmar, sedan träna nån timme, sen hem och träffa maken för första gången på tre dygn. Ser fram emot det :)


Kommentarer
Postat av: Magnus

Fast jag ska ju träna ikväll :)

2011-03-07 @ 07:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0