Jobbardag!

Idag är det jobb som gäller för hela slanten hela dagen. Skrev ju tidigare att detta mest troligt är min sista jobbhelg, och nej, det beror inte på att jag ska sluta - tvärtom! Som det ser ut nu kommer jag att få fast anställning 75% från 1 april!

Jag är såklart överlycklig över detta, hur kan man vara annat!? Jag älskar mitt jobb, och att nu ha den tryggheten en fast tjänst innebär känns stort! Jag kommer alltså att bara jobba dagtid på vardagar i receptionen, och slippa sena kvällar och långa helger - jag kommer få ett normalt fungerande socialt liv! Love it! Förhoppningsvis kommer jag också kunna utöka mina timmar med massage, och så håller jag tummarna för att min dröm om att bli PT och apininstruktör kan komma att bli verklighet så småningom!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh vad kul grattis till det! :D

2011-03-20 @ 15:35:21
URL: http://doofie.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0