Har blivit med iPhone!



Yes, jag är 2 år efter "alla andra", men idag köpte jag mig en iPhone 3GS! Den reas ut i dagarna på Telia och jag fick den för 500 spänn plus månadsavgift på 300kr. Månadsavgiften är totalt lägre än vad jag ringer och gör av med idag, så det tjänar jag på i längden. Plus att jag behövde en ny telefon, den gamla har börjat lagga...

MEN med detta följer ett nytt nummer! Kommer ha kvar det gamla numret ett litet tag till eftersom jag har pengar kvar på det kortet, men kommer alltså snart att byta. Bara så ni vet :)

Kommentarer
Postat av: jusefin

Jahaja, vad roligt för dig! Lova att skicka mig ditt nya nummer sen bara :)



Sv: nej jag vet, det är bara att jag tar tag i grejerna...



haha, jo den tacklingen var ju inte såå snygg, men vilket lag har under året inte delat ut några fulingar? Jag hoppas HV tar sig i kragen som sagt! Ha en jättefin lördagkväll med kompisar & hockey, pusspuss!

2011-03-12 @ 15:16:09
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/
Postat av: Sandra kröger

kul att du köpt en iphone, jag har också iphone 3GS! Tycker den är jättebra, och den var lätt att lära sig! :)

Skriver med den nu till å med, haha ;)



Hur går det med kaninerna nu, håller du på med allt fortfarande?:D

2011-03-12 @ 16:03:52
Postat av: Samnatalie

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2011-05-25 @ 12:26:59
URL: http://samnatalie.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0