Föreläsning

Idag har jag haft fullt upp! Igår fick jag nämligen förfrågan att hålla en kostföreläsning. Och den ska äga rum imorrn! Tackade ja till det och har därför suttit hela dagen och förberett den. Kul, men intensivt.

Den är lite speciell den här föreläsningen. Normalt föreläser jag för de som på något sätt är idrottsintresserade, men föreläsningen imorrn ska jag hålla för blivande lastbilschaufförer! Jag visste inte ens att det ingick i deras utbildning, men det gör det tydligen eftersom lastbilschaufförer är en riskgriupp för övervikt och ohälsa. Jättebra ju! Men min föreläsning får en lite annan inriktning än vad jag normalt brukar ha, men set ska bli roligt!

det blir också lite speciellt eftersom det blir första föreläsningen jag håller som egen företagare! Mitt företag Kick It är äntligen igång, och genom det kommer jag främst pyssla med kostföreläsningar. Så småningom kanske även andra tjänster tillkommer, men jag börjar lygnt. Jag kommer dock fortsätta på mitt jobb som gymreceptionist ändå, Kick It blir mer som en hobby. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0