I Alingsås

Befinner mig i en liten håla i södra Sverige som går vid namnet Alingsås. Här är det en kaninutställning, och jag har åkt hit med min kära vän Lina, och en herrans massa kaniner. Det regnar och vi ligger och slappar på vandrarhemmet vi bor på. Är jäkligt trött, för vi åkte nattåg hit och med djur får man inte någon liggplats, utan bara sittplats. Så jag har inte sovit så mycket. Kommer sova gott inatt med andra ord.. Snart ska vi ge oss ut i regnet och hitta en icabutik så vi kan handla lite frukost till imorrn bitti. Vi har pratat om att gå och bada, men det är tveksamt om vi kommer orka det idag. Blir kanske imorrn istället, då ska det enligt yr.no va finare väder här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0