2010



Bättre sent än aldrig, right?
Är ganska dålig på att blicka tillbaka och minnas saker som hänt, men ska försöka :)

Jag minns 2010 som ett väldigt bra år och jag har varit väldigt lycklig under det gågna året. Följande höjdpunkter minns jag särskilt:

- Första bröllopsdagen 25 juli. Jag och Magnus åkte ner till Stockholm och gick på Gröna Lund 24e juli med några vänner. Vi åkte karuseller tills regnet gjorde den sysslan mer jobbig än rolig, och då satte vi oss på Bishops och åt mat och drack god öl. Jag tog en klassiker: bacon queen burger, som smakade skit rent ut sagt jämfört med de burgare som bishops serverar här i Luleå. Mycket missnöjd! Dagen efter (bröllopsdagen) for vi hem till mina föräldrar i Västerås och var bakis, men det var mysigt. Vi köpte nya skor eftersom de vi hade haft dagen innan blev totalt förstörda av regnet och luktade vidrigt trots maskintvätt. Eftersom 1årig bröllopsdag är bommulsbröllop gav vi varandra presenter i bomull. Jag fick mjukisbyxor och Magnus fick en barhandduk.

- FöreläsningarStiL. Jag fick erbjudande om att föreläsa för en Kom Igång-grupp som startade på StiL, och det beställdes totalt 7 föreläsningar. Jag har hållt i 6 av dem än så länge och det har gått bra. Studenterna som har deltagit verkar nöjda och flera av dem har kommit igång med träningen på riktigt sedan vi drog igång projektet. Sista föreläsningen håller jag senare denna månad. Tips på vad den kan handla om? Jag har ju tankar och funderingar men alltid kul att höra vad andra tycker :) Hittills har jag föreläst om kost, motivation, stress och träning.

- Husköpet. Nu i januari så flyttar jag och Magnus till vårt första egna hus som vi ÄGER själva! Hur coolt som helst! Vi tittade på huset i slutet av 2010 och tog över lånen 30 december. Huset är ett större radhus på 140 kvadratmeter plus en liten trädgård med garage och förråd. Det passar oss helt perfekt, och jag är verkligen jätteglad över detta!

Det var min lilla sammanfattning av året som gått. Så småningom kommer en liten "plan" inför 2011, också den lite sent, jag vet, men som sagt; bättre sent än aldrig :)

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Det låter som ditt 2010 var ett bra år!



Sv: Jaa, det smakar ungefär samma som proteinpulver tycker jag. De är lite sötsliskiga i smaken men nu har jag bara provat chokladen än så länge. Det kan hända att de andra smakerna är mindre söta men det skriver jag om i den kommande recensionen sen!

2011-01-04 @ 17:38:47
URL: http://maliniform.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0