Häpnadsväckande upptäckt


Livets dryck?


Ända sedan jag började jobba här på StiL har jag varit smått beroende av Red Bull. Jag skämtar verkligen inte, jag drack i början minst en burk per arbetspass, och när jag efter några månader tänkte att jag kanske borde sluta dricka denna underbara dryck så slog abstinensen till. När jag gick förbi ett flak red bull på jobbet tex så sög det till i magen på mig, jag ville ha!! Numera har jag en mer hälsosam inställning till red bull. Jag älskar den fortfarande, men klarar mig mycket bra utan den, och dricker det inte om jag inte är typ halvdöd, eller kommer tom på energi till ett träningspass eller liknande. Ja, ni fattar.

Idag är det ju fredag, och jag sitter lite halvtrött på jobbet, och tänkte "idag kan jag unna mig en 'reddis' eftersom det ju ändå är fredag!". Men tro det eller ej, här sitter jag och är inte det minsta sugen! Jag är som sagt lite halvtrött, men jag känner NADA inför denna livets dryck. Det är säkert högst tillfälligt, men jag väljer ändå att klassa det som en häpnadsväckande upptäckt, värt att ägna en kvart åt att blogga om!

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Red Bull är ju grymt beroendeframkallande :(



SV: Asså? Mindre bra :/

2011-02-04 @ 21:38:27
URL: http://maliniform.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0