I Stockholm!

Åh, vilken dag! Gick upp jättetidigt för att ta flyget till Sthlm i morse, och väl på plats i huvudstaden träffade jag älskade lillasyster Malin som numera bor här. Jättemysig förmiddag med lite shopping innan vi åkte hem till henne och åt lite lunch.

Vid ett åkte Malin med tåget mot Malmö för att gå en utbildning där inför ett jobb, och jag går nu runt i Sthlm och väntar på att min pappa, som jobbar här, ska sluta så vi kan ta tåget till Västerås tillsammans.

I Västerås ska jag gå på dagspa med päronen och lillasyster Josefin, och så ska vi fira Josses födelsedag. Ska bli jättekul!

Men nu ska jag vandra vidare. Jagar lite inredningsinspiration!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0