Drömhuset

Då har vi varit och kikat på hus igen då. Jag tror detta är 4e huset jag och Magnus är på visning på tillsammans. Sedan har jag varit på ytterligare ett men utan Magnus. Av alla dessa har vi gett bud på ett hus, ett litet radhus som budgivningen steg för mycket på, vi var inte villiga att ge så mycket.

Huset vi såg idag var fint, men litet, men med helt enorm tomt! Me like! Vi får se hur vi kommer göra med det där. Kändes inte direkt som drömhuset får jag väl erkänna, men till de priser vi kikar på hus för så tror jag inte vi kommer hitta det perfekta huset heller. Totalt sett kan man ju säga att jag skulle älska att bo i det huset vi var och tittade på idag. Men betyder det att det är ett drömhus...?

Kommentarer
Postat av: jusefin

love u 2!! <3



vad som helst blir ett drömhus om ni flyttar in, det kan jag lova. puss!

2010-09-20 @ 20:16:20
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0