Busy helg



I lördags var jag på kaninutställning i Umeå. Den hölls på naturbruksgymnasiet Forslunda, under deras öppet hus-dag. Det fanns massor att göra, bland annat kunde man kasta boll i hål för att vinna deras egna ägg, de hade ponnyridning, man fick gå in i djurhus och stallar och liknande. Man fick också åka höskrinda ut till deras morotsfält och plocka sin egen morot. Morötterna var hur goda som helst! När jag får en tomt ska jag garanterat odla morötter!



Igår (söndag) så var jag ganska trött och gjorde faktiskt inte så mycket. Jag pysslade lite med kaninerna och på kvällen kom två kompisar hit och vi kollade på Die Hard 1. Har faktiskt bara sett Die Hard 3, den med "Simon says", och när jag berättade det för min man för nån vecka sedan möttes jag av stora ögon, och nu måste jag tydligen bara se alla Die Hard-filmerna. Jaja, det finns väl värre saker att se :)

Idag är i alla fall en dag helt tom på saker att göra. Jag är förkyld, hostar och har ont i halsen så jag ska inte träna, och jag ska inte jobba. Planerar att byta gardiner i vardagsrummet och dammsuga lite. Härlgit att få lite rent och fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0