ingen is längre

Nu är det plusgrader och blaskigt ute. Jättetråkigt väder och det är inte utan att man blir lite nedstämd. Idag har jag jobbat en del med mina kommande föreläsningar hemma. Känns lite konstigt att ställa klockan tidigt på morgonen trots att jag är ledig för att jag ska gå upp och jobba hemma, men jag gillar känslan av att ha något att göra, och det är skoj att kunna styra över jobbet själv.

Drömmarna om att starta eget kan snart förverkligas, men inget är riktigt inlett än, men OM det blir verklighet så kommer detta med att styra över det egna jobbet bli vardag. Ser fram emot det!
Men nu: iväg mot receptionsjobbet, där jag inte alls styr mina egna arbetstider, men som jag gillar ändå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0