Kaninutställningsdag



Idag har jag varit på kaninutställning hela dagen, och här ser ni en bild över utställningslokalen med utställningskaniner till vänster i bild och hoppbana för kaniner till höger i bild. Det var roligt även om det inte gick så bra för den enda kaninen jag ställde ut. Däremot fick jag ta emot ett pris för bästa utställare i Nottbottens Kaninavelsförening 2009. Mycket roligt. Det gällde en vit rödögd hane jag ställde ut i slutet av oktober i Luleå.

Nu är jag riktigt slut, och ska aldeles strax gå och lägga mig. Imorrn ska jag ner på stan och köpa en usb-sladd till min gps, det medföljde inte så jag måste köpa en så att jag kan uppdatera kartan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0