Jobb hela dagen

Nu är ja lite peppad på att träna, men idag jobbar jag heeela dagen, och ikväll ska jag prioritera att umgås med magnus eftersom det har blivit så lite av den varan sista veckan. Först var jag borta, sen åkte han bort...

Imorrn ska vi ha ett stödmöte där vi ska prata om takraset i Nyköping. Kommer hem folk till mig så ja ska koka massa kaffe och the och göra saft och köpa kakor och bullar. Och så ska jag se till att det finns möjlighet att tända ljus om man vill göra det. Så hoppas jag att vi alla kan börja bearbeta det som har hänt och få prata ut om det inträffade. Ska bli skönt att få träffa de andra som var med, det har varit så få övriga som faktiskt har förstått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0