Lästips

Har surfat runt lite efter andra träningsbloggar och hittat följande, för den som är intresserad:

Capture this moment
, en blogg av Sanna, som bloggar om sin träning och kör samma bloggutmaning som jag gör!

Get fit är Evelinas blogg där hon skriver om skolan, kost och träning

Carinacykel är en blogg om Carina, som lagt sitt lata jag på hyllan och börjat träna. You go girl! Bloggar om livet och träningen.

Ericas krypin "Ett kakmonster i löparskor". Erica bloggar om allt och lite till. Uppdaterar inte så ofta, men har en gullig header. Kör samma bloggutmaning som jag gör.

In action är Emelies blogg där hon skriver om kost, träning och livet, som för hennes del innehåller (citerat från bloggen): "universitetsstudier, träning, utveckling, människor som betyder mycket för mig och en enorm kärlek till livet"


Bara tjejer blev det visst. Får söka vidare efter bloggande killar. Vet att dom finns där, men många bloggar om annat än träning... Men jag ska leta som sagt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0