Trött...

Min mamma kan intyga att jag blir sjuk av att sova för lite. Har hänt att jag har kräkts pga för lite sömn. Och jag är inte riktigt där än, men jag är trött! Jobbade öppning och stängning igår, och öppning idag igen. Sov ändå hyggligt inatt, 7½ timmar, men var väääldigt trött på kvällspasset igår (18.15-22.15).

Idag är jag helt otippat piggare (men fortfarande trött. Bara inte lika trött som igår). Trodde igår att jag skulle vara halvdöd idag, men jag måste ha sovit riktigt bra! Vaknade förresten kring 2 inatt av att Magnus pratade i sömnen. Han sa något om "andra i menyn" eller nåt sånt, och jag fick för mig att han var på sin andra snooze på väckarklockan, vilket hade betytt att jag borde ha varit på väg till jobbet. Kollade klockan på mobilen både noga och länge, och dubbelkollade att alarmet var på, innan jag var säker på att jag inte skulle upp, och kunde lägga mig och somna om igen. Vad snackade du egentligen om Magnus?

Idag under dagen kommer Jennie på besök, ska bli jättekul. Vi ska byta julklappar med varandra, och förhoppningsvis hinner vi fika lite. Jag har inte slagit in hennes julklapp än, men ska köpa papper på ICA på vägen hem från jobbet idag och slå in det när jag kommer hem. Sedan blir det träning i eftermiddag vid kl 16, spin/core. Vilodagen igår gör att jag är riktigt taggad idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0