Längtar



I eftermiddag ska jag äntligen få sola! Har inte haft tid i veckan som jag planerat, så jag blir nog rätt blek imorrn på nyårsafton ändå, men sånt är livet...

Lite lustigt förresten... Vi har tre solarium på jobbet, och de ligger vägg i vägg med varandra. Av någon anledning väljer folk alltid det innersta solariet, det som är längst bort från reception och korridor. Det finns ingen skillnad mellan rummen förutom just läget, alla rum går att låsa, och alla rum har spegel och stol etc. Att solarna väljer samma solarium hela tiden resulterar ju i att just det solariet är mycket mer slitet än de andra två, men ändå fortsätter folk att lägga sig i det. Av just denna anledning använder jag alltid solariet längst ut, mot korridoren och receptionen. Det har ju fräschast rör! Smart va? ;)

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Vilken lyx att ha solarium på jobbet :) Skulle också behöva få lite färg faktiskt men tänkte prova på solduschning!



Sv: Tack så hemskt mycket för att du sa till. Jag har ändrat till en något mörkare nyans så säg till om det inte blivit bättre :)



Ha en bra dag!

2010-12-30 @ 09:43:25
URL: http://maliniform.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0