Imorrn imorrn imorrn imorrn!


Jag och kära syster innan hon for till Mexico

Visst är det konstigt med en del grejjer? Igår natt sov jag kasst men var pigg på morgonen ändå. Inatt sov jag hur bra som helst, men är svintrött idag! Skumt, borde ju varit tvärtom kan man tycka... Är ruskigt taggad på att få gå hem om en kvart och sova middag!

Idag ska jag träna (förhoppningsvis med Lina) och sola solarium. Hur trevligt det än ska bli så är det ändå IMORRN jag ser fram emot allra mest, då händer det grejjer! Dels får vi nycklarna till huset imorrn. Då blir det vårt vårt vårt! Men så kommer också min äldsta lillasyster Malin hem till Schweden efter ett halvår på andra sidan jorden (Mexico). Jag kommer tyvärr inte att få träffa henne då, hon landar ju i Stockholm och kommer att hänga kvar där nere ett tag, men jag kommer kunna RINGA henne när jag vill och prata med henne utan den dryga fördröjningen man har på tfn (oavsett om man ringer via skype eller vanlig tfn) när man ringer så långt som till Mexico. Ska bli grymt kul! Längtar!!!


Kommentarer
Postat av: victoria

Åh, vad kul - då kan vi peppa varandra ju i så fall :D Absolut, ska bara finslipa lite på den & sen lägger jag ut den senast imorgon kväll, så kika in under dagen imorgon :) Skulle vara kul om du också ville köra samma!

2010-12-29 @ 12:41:08
URL: http://victoriaswellness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0