Hektisk dag

Idag har jag jobbat hela dagen och sedan höll jag föreläsning för kom igång-gruppen. Det blev mer ett seminarium där vi diskuterade kring hälsobegreppet, tips kring jul och hur de upplevt tiden som varit dittills. Det kändes bra, det var flera som pratade men inte alla.

Sedan kom jag hem till kl åtta, och började direkt med baket. Magnus var lite trött, men hjälpte mig ändå väldigt mycket, gick och handlade (två gånger!) och tog ut hundarna åt mig. Sedan var han tvungen att gå och lägga sig, medans jag bakade klart. Så nu, kl 23.35, är pepparkakor och lussebullar klara. Imorrn bitti ska jag baka glutenfri tårtbotten! Hoppas det blir bra, för det finns ingen tid för någon reservplan! Sedan jobbar jag till 18.30 igen, och sedan kommer Magnus familj hit för att fika. Ska bli jättemysigt!

Nu ska jag ut och mata kaninerna och sedan krasha i säng. Ska ju upp tidigt imorrn för att baka ännu mer... *phu*

Ja visst ja, jag skulle ju skriva om dag 09 i min utmaning också. Får göra det imorrn istället. Orkar faktiskt inte nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0