Dag 30 - Ett sista ögonblick



Skulle egentligen ha skrivit detta inlägg igår, men missade det av någon anledning...

Får bli ögonblicket nu i skrivande stund. Sitter mitt i ett stökigt kök fullt av flyttlådor, jästunnor och nyårsalkoholen. Inte det vackraste ögonblicket förstås, men vem har sagt att det måste vara det? Det är ett ögonblick från nyss, jag var (är) svintrött (och det syns!!), har ett stökigt hem och sitter vid datorn till frukosten. Långt ifrån perfekt. Och sådana ögonblick måste få vara med dom också...

Detta var alltså det sista inlägget i utmaningen. Kommer nog ta ett tag innan jag gör om något liknande, vissa saker va lite smådryga att skriva om tycker jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0