Dag 20 - Den här månaden


Decemberbild på vårt hus!


Den här månaden = december = bästa månaden på året!
Jag fyller år, det är jul, och det är snö ute.

Just den här månaden, december 2010, har varit lite stressig, i alla fall första halvan. Veckan jag fyllde år var nog värst, med mycket jobb och bakning och liknande, men att fylla år var fortfarande roligt och jag fick massa fina presenter. Hela månaden har varit bra trots den stressiga starten, och nu är det ganska lugnt.

Till jul ska jag och Magnus ner till mina föräldrar i Västerås, och det ska bli jättemysigt att få träffa mamma, pappa och Josse  igen. Känns som jättelänge sen, men dom var faktiskt här i oktober, för bara två månader sedan. Fick igår veta att de skulle vänta med att klä granen tills vi kommit ner, vilket inte Magnus bryr sig så mycket om, men jag blev jätteglad. Tycker det är jättemysigt att klä granen ihop med familjen.

Deussutom har vi under december månad fått gå och längta efter nya huset, som vi får nycklarna till den 30 december. Ska bli hur kul som helst! Vi var där igår, säljaren visade oss lite maskiner och vi godkände städningen och sånt. Jag är otroligt taggad, ska verkligen bli jättekul!

Så det sammanfattar nog december 2010 för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0