Dag 11 - Min dag


Gick upp ca kl 7.



Jobbade i receptionen 10.45-14.45



Ca 12.45: lunch, en "grov" baguette med ost och skinka samt en loka citron.



Efter min lunch var det lite "dött" i receptionen så jag gjorde en liten vit gran av en rund pappersbit. Fin va?? :)



Kom hem ca kl 15, tog ut hundarna och åt lite mellis: ICAs specialflingor med lättmjölk.



Kändes som en otrolig lyx att efter melliset bara kunna sitta framför datorn och chilla. Avkopplande!




Ca kl 17 kom Magnus hem med en fryst bit älgkorv!



Ca kl 17.30 fick kaninerna middag




Efter att kaninerna fått mat var det dax för mig och Magnus att äta. Det blev vår favoritpaj: tacopaj!



Kring kl 20 bestämde jag mig för att jag inte hade spelat dataspel på länge, så jag körde lite minecraft. Det är ett spel där man har sin lilla gruva, bygger olika saker, slåss mot monster osv. Löjligt men väldigt roligt, och beroendeframkallande!

Nu är klockan 21.20 och jag ska ta ut hundarna för att sedan gå och lägga mig. Den som läser detta märker att jag inte tränat idag som jag faktiskt planerat. Det gick åt skogen pga att jag var helt utmattad efter jobbet idag, vilket väl beror på dålig sömn och massa stress de senaste dagarna. Så jag valde att stanna hemma och bara ta det lugnt. Helgen blir stressig med kaninutställning på lördag, men jag hoppas kunna få tid och ork till träning snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0