Dag 09 - Platser jag har besökt

Detta inlägget skulle ha kommit i förrgår då...

Men oj, alltså jag har ju besökt ganska många platser. När jag var yngre så åkte vi till Gotland nästan varje sommar, och så åkte vi till Spanien några somrar. För några år sedan var jag utanför Europa första gången då vi åkte till New York. Det var jättehäftigt.

Jag har också varit på många olika ställen i Sverige. Jag är ju född och uppvuxen i Västerås men har släkt i Skåne och Stockholm, så där har man ju varit en del. Och så åkte vi nästan varje vinter till Sälen där först farmor och farfar, och sedan mamma och pappa, hade stuga.

Sedan har jag bott i Umeå, där jag pluggade, samt här i Luleå där jag bor nu. Med den nya delen av min släkt (Magnus familj och släkt) har jag fått besöka Gällivare och Malmberget också, där Magnus far- och morföräldrar bor.

Tack vare kaninerna har jag besökt flera orter där det anordnats stora kaninutställningar, som tex Tierp och Eksjö.

Vet inte vad jag mer ska skriva om platser jag besökt. Detta blev mer orter jag besökt, men ja... det får duga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0