Studsar söderut

Åh, jag har varit så dålig på att blogga senaste dagarna. Sorry, men jag har verkligen haft fullt upp!

Idag gick jag upp kvart i fem för att hinna mata och rasta hundarna innan jag började jobba på gymet. Jobbade till elva, och sen gick jag hem, rastade hundarna och åkte iväg med min kära vän Jennie till Piteå för att köpa kaninfoder. Sedan satt vi och fixade lite med hennes hemsida från min dator innan hon for till jobbet.

Idag har jag även tackat ja till ett jobb och nej till ett annat. Båda var jobb som personlig assistent, men det jag tackade ja till kändes mer som något för mig. Naturligtvis kan jag inte beskriva varför osv pga tystnadsplikt, men jag tror att det här jobbet kommer bli otroligt roligt och lärorikt, och jag hoppas att jag får behålla jobbet för lång tid framöver!

Imorrn flyger jag och Magnus till Stockholm, om alla flyg går som de ska (vilket de ser ut att göra nu, men man vet ju aldrig...). Vi skulle ha gått på en MMA-gala men den har blivit uppskjuten pga askmolnet från vulkanen på Island. Vi kommer mest troligt inte ha möjlighet att åka ner på den då, och det verkar som att man i så fall får pengarna tillbaka för biljetterna. Tråkigt, men det blir väl fler gånger.

Istället får vi hälsa på mina föräldrar i Västerås och lite annat kul, så det blir nog en himla trevlig helg ändå! Jennie är den som har gjort det möjligt för oss att åka, hon tar hand om hundarna och matar kaninerna och fiskarna medans vi är borta. Tack!!

För att detta inlägg ska ha något med bloggens tema träning/kost/hälsa att göra så kan jag nämna att mina kära gympaskor och lite träningskläder mest troligt får följa med så jag kan ta nån promenad där nere där våren ju bör ha kommit bra mycket längre än här uppe. Det skiljer ju trots allt 90 mil...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0