Spinningpremiär!

Jag och min spinningsal
 
Ikväll är det så dax för min terminspremiär som ledare. Blev klar med passet för några dagar sedan, och det kändes superfint. Tills igår kväll. Då kom jag på att två låtar nog skulle byta plats, så det har jag knölat lite med nu på morgonen, så det är klart tills ikväll. Elva tappra själar inbokade so far, hoppas på fler! De flesta som bokat in sig är "stammisar" från förra terminen, och det är ju superkul att de vill komma tillbaka! Sånt taggar jag till på! Vore galet roligt om jag lyckas dra till fulla pass även denna termin!
 
Ikväll blir också första gången jag kör igenom hela passet på raken, har delat upp det i två testpass tidigare pga tidsbrist. Så det ska bli spännande att se hur tungt det egentligen är. Räknar med att behöva göra någon liten justering till nästa vecka, men jag hoppas att jag slipper :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0