Galet!


Svettig och lycklig!

 


Är helt gaaalet slut efter min måndagsspinning, med (som vanligt) helt underbara deltagare som slet och kämpade med mig. Sjukt kul! Och fatta - jag får BETALT för att ha sådär kul! Vilken grej! Jag har verkligen världens bästa jobb!

Fick jättetrevlig feedback efteråt också från flera av deltagarna, om bra musik, bra pass osv. Blir så stolt! Men jag håller ju med - jag tycker mitt pass är jätteroligt. Men det hade inte varit hälften så skoj utan mina fina deltagare, som verkligen ger järnet, och som under hela passet ger mig energikickar med sina leenden och svettiga pannor. 

Gjorde några små ändringar i passet från förra veckan, och det blev MYCKET bättre. Är ritkgit nöjd, men det var en av de nya låtarna som inte riktigt gjorde sig bra ljudmässigt i salen, det lät grötigt och det var svårt att höra pulsen i musiken. Så den låten ska bytas ut till nästa vecka, sen får det vara klart för denna gång. 

Nu blir det slappa i soffan en stund med min favvokille, innan jag kryper ner under täcket. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0