Älskade måndag!

Som vanligt blev jag helt hög av endorfiner efter mitt spinningpass. Känns som att jag skriver om det varje måndag, men jag kan bara inte låta bli. Jag har dom absolut bästa deltagarna! <3

När jag kom hem stod middagen på bordet (tack älskade Jakob!), och efter att ha ätit är jag nu trött som en gnu (har hört att dom är trötta). Brukar inte kunna sova så bra på måndagar efter att jag lett pass. Har misstänkt att det beror på att jag har så mycket energi och endorfiner i kroppen att jag bara inte kan komma till ro. Men just nu känns det som att jag skulle kunna somna vilken sekund som helst. Ska nog gå och borsta tänderna och krypa ner under täcket redan nu så jag kan ligga där tills jag faktiskt somnar. Jobbigt om jag somnar på soffan och sedan måste gå upp, borsta tänderna osv... Minns när man var liten och somnade på soffan och blev uppburen i sängen av mamma eller pappa. Så härligt att slippa gå när man är sådär trött. Nu är det ingen som bär mig, haha, så det är lika bra att pallra sig i säng medans man orkar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0