Taggad på styrketräning igen!

Gammal bild på en yngre, styrketränande Anna
 
 

Apropå de nya rehabövningarna jag fått av sjukgymnasten som jag skrev om tidigare idag, så känner jag nu en helt ny pepp inför styrketräning rent allmännt. Har nu klurat på lite styrketräningsprogram, och ska schemalägga rejäla träningstillfällen varje vardag så att träningen verkligen blir av varje dag. Min tanke är att variera mellan olika typer av program, men att köra ganska stora delar av kroppen varje dag. Jag kommer att köra mestadels superset, dels eftersom det gör mig både svettigare och tröttare i musklerna, plus att det är väldigt tidseffektiv träning. Ska lägga upp övningarna här i bloggen sedan när schemat är helt klart. Åh, ska bli så kul. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0